INFORMACIÓ CORPORATIVA

Memòries Anuals

A continuació, trobareu una recopilació de les nostres memòries anuals des de l’any 2016 per descarregar-les en PDF.

Memòria anual 2022

De nou publiquem la Memòria d’Activitats que ofereix un resum de l’entitat al llarg de l’any passat. Destaquem la feina per continuar desenvolupant algunes de les especialitzacions orientades al benestar de les persones que confien en nosaltres: la Unitat de Rehabilitació Intensiva (URI), el tractament de pacients crònics complexos (PCC MACA) i els trastorns de conducta, tant en gent gran com en l’àrea de discapacitat. Un any on també s’han posat les bases del nou Sistema de Prevenció d’Abusos i Maltractament. Us convidem a conèixer la Memòria d’Activitats 2022.

Memòria anual 2021

Us presentem la Memòria d’Activitats de Fundació Vella Terra 2021. El 2021 ha estat un any vital per la transició cap a la recuperació, caracteritzat per l’arribada de les vacunes, la disminució de les restriccions i la recuperació d’una normalitat que enyoràvem i que ara sí, ens deixa tornar a estar més a prop de les persones que estimem.

Memòria anual 2020

Presentem la Memòria de Fundació Vella Terra 2020, un resum del més destacat d’un any en el qual la pandèmia ha marcat totes actuacions i projectes de l’entitat. Hem hagut de canviar moltes formes d’actuar, de relacionar-nos, donant prioritat, per sobre de tot, a la seguretat de les persones. En la memòria d’un any diferent destaquem l‘aprenentatge obtingut, l’esforç dels professionals i el suport rebut per part dels usuaris, famílies i institucions que ens ha fet estar més a prop en la distància.

Memòria anual 2019

Recopilació dels fets i xifres que resumeixen l’activitat de l’any 2019: Durant el 2019, hem continuat apostant per la formació contínua en l’àmbit sociosanitari i hem realitzat diferents activitats orientades a la cohesió d’equips i a reforçar emocionalment els professionals en les tasques del dia a dia. Destaquem la posada en marxa de la nova unitat de convivència per a persones amb discapacitat física i trastorn de comportament a Mas Vella Terra (Gurb) per continuar amb el procés de diversificació de serveis, treballant tant en l’àmbit de la Gent Gran, com en el de la Discapacitat Intel·lectual, la Discapacitat Física o la Malaltia mental.

Memòria anual 2018

Recopilació dels fets i xifres que resumeixen l’activitat de l’any 2018: un any de consolidació en el qual vam apostar per la innovació i la formació, dirigint els nostres esforços a millorar la qualitat de vida de les persones en situació de vulnerabilitat i dependència i vam finalitzar la revisió del nostre Codi Ètic.

Memòria anual 2017

Recopilació els fets i xifres que resumeixen l’activitat de l’any 2017. Un any difícil per a la Fundació per la congelació, per novè any consecutiu, de les tarifes dels serveis públics socials i assistencials. No obstant això, es va mantenir com a prioritat la qualitat en tots els serveis, tant a la unitat de tuteles com a residències per gent gran i persones amb discapacitat.