Us presentem el nostre Codi Ètic: una eina per a tots i totes!

Fundació Vella Terra estem d’estrena! El passat 28 de maig, vam presentar oficialment el nou Codi Ètic, un document essencial, que ens permet reflexionar sobre la nostra tasca quotidiana, i un compromís dels que formen part de l’organització.

L’objectiu de la jornada va ser aprofundir en aquest Codi Ètic amb els treballadors, conèixer el Comitè d’Ètica, i l’Observatori i els mecanismes i processos que faran del Codi Ètic una eina fonamental per tots els treballadors de Fundació Vella Terra.

Volem que el nostre Codi Ètic sigui un document “viu” que ens permeti reflexionar sobre el nostre dia a dia alhora que un compromís per tots els treballadors i l’organització envers nosaltres, els nostres residents i el nostre entorn.

Podeu conèixer el nostre Codi Ètic AQUÍ: CODI ÈTIC DE FUNDACIÓ VELLA TERRA

Seguim fent camí al vostre costat!