Us presentem la Memòria de Fundació Vella Terra 2020

El 2020 és un any que passarà a la història per la COVID-19 i la pandèmia mundial. Conseqüentment, tots hem viscut un any diferent, difícil i incert en molts moments. Malgrat això, des de Fundació Vella Terra, hem volgut destacar també l’aprenentatge de tots aquests mesos, el suport i la força rebuda per part de professionals, usuaris/es, famílies i institucions. Junts, sí, hem demostrat que ho podem superar.

Aquest passat 2020 complíem quaranta-cinc anys al vostre costat, donant suport i acompanyant el Projecte de Vida de les Persones. Com a organització hem tingut clares les prioritats que, per sobre de tot, han estat enfocades a la protecció de la vida de les persones usuàries, així com anticipar qualsevol risc que pogués facilitar l’entrada del virus.

Ha estat un any diferent, sí. Però també hem après moltes coses. En primer lloc, a gaudir més els uns dels altres. D’altra banda, a veure la tecnologia com una aliada que ens pot apropar al món que ens envolta. I com no, a donar-li importància als petits detalls… Les següents pàgines són testimoni d’aquest camí per la vida, d’aprenentatge i també dels moments viscuts i de la solidaritat que hem rebut per part de tots vosaltres.

A continuació, us adjuntem la Memòria de Fundació Vella Terra amb el més destacat del 2020:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab