Fundació Vella Terra i l'AECC signen el seu primer acord de col·laboració

Fundació Vella Terra donarà suport a l’AECC-Catalunya contra el Càncer de Barcelona i s’involucrarà, a través de diverses accions i activitats, en la recaptació de fons i la difusió per la lluita contra el càncer.

Fundació Vella Terra i l’AECC de Barcelona han signat aquest setembre el primer acord de col·laboració. L’acord promou la participació en diverses accions que donin a conèixer l’AECC entre els professionals de l’entitat, promoguin la visibilitat de la seva missió i ajudin a sensibilitzar i recaptar fons en benefici dels afectats de la malaltia i els seus familiars. Aquest acord segueix la línia de les col·laboracions que realitza Fundació Vella Terra amb altres entitats i organitzacions que mantenen un compromís per la millora de la societat i per preservar i protegir la salut de les persones.

Per fundació vella terra

Per Jordi Vilardell, director general de Fundació Vella Terra, amb aquesta nova aliança “esperem ajudar a promoure la necessitat de prevenció i detecció precoç del càncer, realitzant les revisions mèdiques necessàries, i sumar-nos en totes aquelles accions amb les quals puguem aportar el nostre gra de sorra per la investigació de la malaltia i la millora de la situació de malalts i familiars”.

Per l’aecc

Des de l’AECC, el Dr. Laureano Molins, president de l’AECC-Catalunya contra el Càncer de Barcelona, afegeix que: “estem molt contents de poder sumar esforços amb la Fundació Vella Terra en la lluita contra el càncer. Per nosaltres és molt important poder donar suport i acompanyar als seus empleats i familiars afectats per la malaltia, millorar el coneixement sobre el càncer i donar a conèixer l’associació i la tasca que fem”.

Amb més de 45 anys d’experiència, Fundació Vella Terra, continua donant suport al projecte de vida de les persones en situació de dependència (gent gran, persones amb diversitat funcional, intel·lectual i física i persones en situació de vulnerabilitat). Amb aquest acord se suma a les empreses que recolzen l’AECC en la lluita contra el càncer i que el pròxim 19 d’octubre, Dia Mundial Contra el Càncer de Mama, s’uniran a les diverses accions planificades per la conscienciació sobre aquesta malaltia, el tumor més freqüent en les dones occidentals.