Fundació Vella Terra es posa en marxa per la TRAILWALKER d'Intermon Oxfam

Des de Fundació Vella Terra volem recolzar, enguany, una causa solidària. Un grup format per professionals de la nostra fundació s’han proposat completar el repte dels 55 km de l’Oxfam Trailwalker, de tal forma que es converteixi en un gran repte solidari per donar suport a les persones que viuen a la pobresa, per ajudar-les a fer que tinguin una vida digna.

La falta d’accés a l’aigua potable fa que milions de persones visquin en la pobresa i que milers de dones i nenes hagin de caminar cada dia molts quilòmetres per a anar a buscar aigua. Amb l‘Oxfam Trailwalker es recapten donatius amb els quals s’acosta quelcom tan essencial com l’aigua potable a aquestes persones. El grup de professionals de Fundació Vella Terra posaran els peus, els kilòmetres, l’esforç i tota la seva energia. A més han iniciat una campanya de recaptació de fons per tal d’aconseguir reforços i aconseguir el repte solidari de recaptar fons destinats als projectes de cooperació i ajuda humanitària d’Intermon Oxfam.

Tot camí és un repte, nosaltres comencem el nostre per la TRAILWALKER amb molta il·lusió. Si vols compartir aquest repte i posar el teu granet de sorra per apropar quelcom tan vital com l’aigua a aquelles persones que més ho necessiten, et convidem a visitar la pàgina del nostre equip a la TRAILWALKER:

FES CLIC AQUÍ PER VISITAR LA PÀGINA

Ens posem en marxa!