Editorial:  Fundació Aura una aliança per fomentar la diversitat i la bona relació amb els companys.

Col·laborem amb la Fundació Aura per fomentar la diversitat i la integració.

En el context de les polítiques d’igualtat i no discriminació, la Fundació Vella Terra manté un conveni de col·laboració amb Aura Fundació que, des de 2018, ens assisteix en la incorporació de professionals amb discapacitat intel·lectual. El programa ‘Treball amb Suport’ és el paraigua que dóna les garanties d’èxit tant durant el procés d’acollida com després de la contractació de forma indefinida. El departament de Selecció i Desenvolupament de Fundació Vella Terra és l’enllaç que internament coordina cada cas amb un plantejament i objectiu de vinculació laboral a llarg termini.

La nostra experiència

Després de diversos casos d’èxit, estem convençuts del valor aportat pels professionals seleccionats per Aura, que no només desenvolupen la seva tasca amb total garantia, sinó que esdevenen un contrapunt en les relacions internes dels equips on guanyem en estabilitat, cohesió, positivisme i companyerisme.

Ens sentim afortunats d’aquesta aliança, que es concreta en perfils com el Pol, responsable de posar ordre als arxius i indexar tota mena de documents, el Carles, que també a Serveis Centrals de l’entitat assistia el departament de personal en el tractament de la informació, i recentment amb la contractació indefinida de la Cristina, com a auxiliar de geriatria al centre de Les Corts.

La clau no està només en l’anàlisi de cada posició i les seves competències bàsiques, i la cerca del perfil que més s’hi adapti, sinó que l’acompanyament especialitzat i seguiment continu per part dels referents d’Aura. Aquest aspecte el considerem fonamental perquè l’adaptació sigui incremental i assimilada per qui serà un nou professional de Fundació Vella Terra.

Ens sentim molt orgullosos de comptar amb la col·laboració d’Aura Fundació, una entitat sòlida i professional, i esperem seguir incorporant perfils de primera línia en diferents posicions com hem fet fins ara.