Fundació Vella Terra col·labora en la campanya per la lluita contra el càncer de mama

Aquest passat dimecres 1 de desembre, Jaume Alujas, Director de Persones i Organització i Ana León, Responsable Selecció, Formació i Desenvolupament, ambdós en representació de Fundació Vella Terra, han fet entrega de la recaptació realitzada durant la campanya “Saca pecho” realitzada al voltant del 19 d’octubre, Dia Mundial contra el Càncer de Mama. Enguany, a través de la venda de productes solidaris, els diferents centres de l’entitat, professionals i usuaris, han aconseguit arribar als 1.320 € que es destinaran a la investigació, sensibilització i diverses activitats que l’Associació contra el càncer a Barcelona posa en marxa per donar suport i atenció a les persones que pateixen la malaltia i als seus familiars.

Aquesta col·laboració s’emmarca dins l’acord que les dues entitats van signar el passat mes de setembre amb el qual Fundació Vella Terra se suma a les empreses que recolzen l’Associació contra el càncer a Barcelona en la seva lluita contra la malaltia i per la conscienciació, en concret, sobre el càncer de mama, el tumor més freqüent en les dones occidentals.