Col·laborem amb l’enviament d’un comboi a Ucraïna amb ajuda humanitària

Des de Fundació Vella Terra ens sumem a les iniciatives solidàries que posen rumb a Ucraïna per intentar ajudar les persones afectades pel conflicte bèl·lic i els exiliats. A través d’un comboi format per diversos vehicles conduïts per voluntaris (quinze furgonetes i un autobús), s’espera fer arribar ajuda humanitària i de primera necessitat a Ucraïna. El comboi ha partit aquest divendres de Sant Quirze del Vallès i recorrerà a prop de 2.400 quilòmetres fins a arribar a la frontera d’Eslovàquia amb Ucraïna.

La iniciativa parteix de Xavier Pérez, col·laborador de l’entitat i que ja havia coordinat accions solidàries durant els pitjors mesos de la pandèmia de COVID-19 per facilitar material de protecció, mascaretes o pantalles a les residències de gent gran. Ara, a través de la contribució econòmica i les donacions de material i vehicles de diverses entitats com Restaurant Casa Fuster i Fundació Vella Terra, ha coordinat l’enviament del comboi que transporta productes de primers auxilis, ortopèdics, cadires de rodes i medicaments. Des dels nostres centres hem col·laborat amb la donació de tot tipus de productes per la cura i atenció de la gent gran. S’espera que el comboi pugui arribar al seu destí per fer entrega de tot el material i en els pròxims dies retorni amb 115 refugiats que seran rebuts a un centre d’acollida a Sabadell.