DES DE FUNDACIÓ VELLA TERRA ENS SUMEM A "ESTEM PREPARATS"

Aquest 2020 hem viscut una situació d’alerta sanitària a causa de la COVID-19 que ha provocat conseqüències a molts nivells: sanitari, econòmic i també psicològic, d’entre d’altres. Un dels grups més afectats, degut a la seva vulnerabilitat a la malaltia, han estat, precisament, les persones grans. I també, en conseqüència, molts dels professionals que treballen a centres residencials per atendre aquestes persones, s’han enfrontat a situacions molt complicades i han hagut d’adaptar-se a unes circumstàncies molt difícils per gestionar la pandèmia.

Des d’ACRA, l’Associació Catalana de Recursos Assistencials que agrupa entitats del sector de l’assistència a la gent gran, entre elles Fundació Vella Terra, s’ha posat en marxa la campanya “Estem preparats” per donar a conèixer la tasca professional que desenvolupen els serveis i les residències d’atenció a la gent gran i tot l’aprenentatge i canvis que s’han hagut de posar en marxa durant aquests darrers mesos.

La campanya es basa en una sèrie de materials audiovisuals que s’han publicat en diferents xarxes socials i mostren testimonis tant de professionals, com residents i familiars que ens expliquen, en primera persona, les experiències viscudes. L’eslògan “Estem preparats” vol reflectir com el sector ha sabut transformar-se per superar situacions tan extremes com les viscudes. Una visió de superació i força per enfrontar els mesos que tenim al davant i a la que ens sumem des de tots els centres de Fundació Vella Terra.

Podeu veure tots els vídeos de la campanya a AQUÍ