Fundació Vella Terra col·labora amb Fundació Adecco i #EmpleoparaTodos

Des de Fundació Vella Terra col·laborem amb #EmpleoparaTodos el programa d’orientació i inclusió laboral que desenvolupa Fundación Adecco. Aquesta entitat, sense ànim de lucre, treballa per la inclusió social i laboral de les persones amb discapacitat i persones en risc d’exclusió. Emmarcats en aquest projecte social, continuem donant suport al Pla Família: programa d’orientació i intervenció per a persones amb discapacitat.

L’autonomia i formació, clau per a l’ocupació

El Pla Família és una iniciativa desenvolupada per Fundación Adecco des de l’any 2003. El seu propòsit és proporcionar a les persones amb discapacitat recursos i competències que impacten directament en la seva autonomia, competències i ocupabilitat -possibilitat d’accedir a una ocupació-. Des del seu naixement, el Pla Família ha ajudat milers de famílies. Actualment, 1.836 persones es beneficien d’aquest projecte gràcies al compromís de 196 empreses de tota Espanya.

Un compromís al qual se suma Fundació Vella Terra des de l’any 2018. Gràcies a Pla Família, els beneficiaris compten amb un pla d’orientació i acompanyament personalitzat. En primer lloc, la  finalitat és ser guiats en teràpies, formació i altres recursos dirigits a millorar l’ocupabilitat de la persona amb discapacitat.  La principal característica d’aquest programa és, per tant, treballar amb la família i entorn social de la persona amb discapacitat per a incrementar l’eficàcia en el procés d’inclusió.

Podeu saber-ne més del Pla Família a: PLA FAMÍLIA