Us presentem la Memòria d'Activitats 2021 de Fundació Vella Terra

Un any més compartim amb vosaltres la Memòria d’Activitats 2021: Un any d’adaptació i esforç per acompanyar els Projectes de Vida de les Persones.

El passat 2020 va ser difícil i incert en molts moments. Però, al final, ens va quedar l’aprenentatge, la solidaritat i la superació diària que ens va permetre oferir servei i complir amb la missió de garantir l’atenció individualitzada de cada una de les persones que confien en els centres gestionats per Fundació Vella Terra.

El 2021, per la seva banda, ha estat un any d’adaptació. Marcat per la vacunació massiva, els canvis en les mesures de protecció respecte a la COVID i la progressiva recuperació de la confiança per obrir de nou els centres. Una confiança que ha estat decisiva per modificar periòdicament algunes rutines segons l’evolució de la pandèmia, per reprendre activitats a l’exterior i relaxar les mesures de protecció sense deixar de banda la seguretat de persones residents, famílies i professionals. Un any que, en resum, simbolitza també els 46 anys oferint compromís i servei a través de cada un dels centres de la nostra entitat. Gràcies per seguir al nostre costat!

Podeu accedir a la memòria aquí: MEMÒRIA ACTIVITATS FUNDACIÓ VELLA TERRA 2021