CUIDEM, CUIDEM-NOS: Informació

MESURES ADOPTADES A LES RESIDÈNCIES DE FUNDACIÓ VELLA TERRA

A conseqüència de l’epidèmia provocada pel Coronavirus SARS-CoV-2 i l’especial vulnerabilitat i incidència en les persones grans i dependents, a tots els centres que formen part de Fundació Vella Terra s’han posat en marxa mesures organitzatives, de prevenció, protecció i de seguretat per fer front a la COVID-19 i evitar la propagació de la malaltia entre els residents i professionals.

GESTIÓ A LES RESIDÈNCIES

MATERIAL DE PROTECCIÓ I MANTENIMENT

COMUNICACIÓ I FORMACIÓ

DETECCIÓ I ACTUACIÓ