Residència / Centre de dia / Casal / Persones Grans

Trinitat Nova

TrinitatFotoFaçana

Acompanyem els Projectes de Vida de les Persones

La Residència, Centre de Dia i Casal La Trinitat (Trinitat Nova) va ser inaugurada el febrer de l’any 1986. Situada al districte de Nou Barris es troba al costat del Mercat de la Trinitat i molt a prop del CAP Xafarines, envoltada de diferents escoles i instituts per participar activament a la vida social del barri i facilitar les activitats intergeneracionals.

A La Trinitat volem donar resposta a les necessitats de les persones que confien en l’entitat i proporcionar-los una atenció personalitzada i de màxima qualitat, en línia amb tots els centres gestionats per Fundació Vella Terra, per donar suport al Projecte de Vida de les Persones Grans.

Com a centre ens preparem en el model ACP i treballem per garantir que els residents i usuaris se sentin ben atesos, a casa seva, amb la màxima autonomia i capacitat, vetllant per tal que els processos i maneres de treballar els posin per davant de qualsevol decisió.

Tothom és benvingut a la Residència, Centre de Dia i Casal La Trinitat!

Característiques

Com a casa teva

• Places

La Residència, Centre de Dia i Casal La Trinitat és un centre amb gestió de la Generalitat de Catalunya.

• Places de Residència: 55
  • Places de Centre de Dia: 20
  • Places de Casal: 400 socis censats*

*Poden gaudir del Casal moltes altres persones que són sòcies però no formen part de l’Associació de Gent Gran Trinitat

Places

Places

• Instal·lacions i equipaments

• Cafeteria
  • Habitacions dobles i individuals (35 individuals i 10 dobles), amb bany individual o compartit
  • Totes les habitacions donen a l’exterior.
  • Pati interior enjardinat
  • Gimnàs