Des de Fundació Vella Terra ens adherim a #MateixaFeinaMateixSalari

Presentat el Manifest "Mateixa feina, mateix salari" per a l’equiparació salarial dels professionals del sector d’atenció a la gent gran

El passat dilluns 25 de març es va presentar el Manifest “Mateixa feina, mateix salari” davant els mitjans de comunicació amb el suport de les principals organitzacions empresarials i associacions vinculades a la gent gran. El propòsit d’aquest manifest és demanar una inversió extraordinària de 250 milions d’euros per part del Govern de la Generalitat de Catalunya per no discriminar i equiparar els salaris dels professionals de les residències i els centres de dia amb places finançades públicament en totes les seves modalitats amb els salaris dels professionals de les residències i centres de dia propis de la Generalitat.

Des de Fundació Vella Terra ens adherim al manifest i donem tot el nostre suport. Us adjuntem a continuació el manifest i us convidem a la seva lectura i difusió.

Manifest: Fes clic AQUÍ