Coneixent Fundació Vella Terra: Escolta i Viu la Fundació

Us presentem un projecte que s’ha posat en marxa des d’un dels nostres centres: una sèrie de “podcasts” que ens permeten compartir la vida dels nostres professionals, usuaris i de tots aquells que confien en nosaltres. Ricardo Behrens, psicòleg de Mas Sauró, inaugura aquesta secció que, com ell mateix diu: “explicarà trossets del món que per alguns poden ser completament desconeguts, per altres que puguin sentir que no estan sols i com no, aprendre, divertir-nos i obrir-nos al món, a les famílies i a tots aquells que vulguin conèixer el nostre dia a dia”.

Per començar, com no podia ser d’una altra forma, parlarem dels efectes del Coronavirus, del confinament, de què podem fer per prendre’ns amb el millor ànim les conseqüències. En concret Ricardo ens explica com es viuen, des de Mas Sauró, aquests dies de confinament.

A continuació us deixem el primer capítol.