Fundació Vella Terra celebra el 25è aniversari de professionals a l'entitat

A Fundació Vella Terra estem d’aniversari. Durant les darreres setmanes, a diversos centres, s’han celebrat els aniversaris de professionals de totes les àrees que ja han complert els vint-i-cinc anys treballant a l’entitat. La professionalitat és un dels nostres valors i, cada any, volem retre un homenatge a les persones que, durant tots aquests anys, han contribuït amb la seva feina a donar suport al Projecte de Vida de les Persones. Un reconeixement en línia amb els nostres valors per agrair la dedicació d’aquests companys i companyes a l’empresa i a les persones que confien en nosaltres.

Durant els actes que s’han celebrat a centres com la Residència i Centre de Dia Campdevànol, Residència i Centre de Dia les Corts o Residència i Centre de Dia Sant Martí s’ha fet entrega d’un obsequi als professionals per reconèixer la feina que han realitzat al llarg d’aquests vint-i-cinc anys.

Esperem continuar creixent al seu costat, comptant amb la seva experiència. Moltes gràcies a tots i totes per la vostra tasca, professionalitat i dedicació!