Festa 14è aniversari de Pere Batllori.

24 de juliol de 2017

A la Residència Pare Batllori vam celebrar el 14è aniversari del centre amb l’actuació del grup musical "Arcoiris" i un fantàstic berenar per a tots els assistents.

Va ser una tarda de festa en la que usuaris, voluntaris, familiars i professionals del centre van poder gaudir tots junts!

Taller de cuina.

24 de juliol de 2017

El passat divendres, a la Residència Pare Batllori, vam gaudir cuinant uns mini croissants de xocolata.

La preparació és molt fàcil; primer vam tallar la pasta a triangles, els varem omplir de xocolata, per acabar embolicant-los. Un cop els fets, els vam pintar amb una mica d’ou i cap al forn directament.

A la tarda els vam berenar i estaven per llepar-se els dits!

Passeig en família.

24 de juliol de 2017

Un grup d’usuaris i familiars de la Residència Pare Batllori hem anat a fer un passeig pel parc de Montjuic per prendre contacte amb la natura i hem fet un brindis per la trobada!

Article a El Ripollès.

20 de juliol de 2017

El Ripollès ha publicat un article referent a les trobades que fem a la Residència de Campdevànol. No t'el perdis!

Missa pel 14è aniversari.

20 de juliol de 2017

A la Residència Pare Batllori estem d’aniversari! Aquest mes fem anys, ni més ni menys que 14!

Durant tot aquest mes hem preparat un munt d’activitats per celebrar-ho tots plegats, usuaris, familiars, voluntaris i treballadors.

Avui hem iniciat les festes celebrant una missa especial d’aniversari. Al finalitzar eucaristia, la senyora Maria Dolors Piñol usuària del nostre centre, ha fet entrega d’un poema que ha escrit personalment al nostre apreciat mossèn Josep Ricart, de l’església Sant Pere Claver, que celebrava els cinquanta anys dedicats al servei de Deú nostre Senyor. Moltes felicitats Mossèn Ricart!

1 2 3 4 5 >  Última