Per molts anys a tots!

20 de juliol de 2017

Ahir, a la Residència i Centre de Dia de Campdevànol vam celebrar els aniversaris dels usuaris que van han fet anys durant aquest mes de juliol. Per molts anys a tots!

Gero-olimpíades 2017.

20 de juliol de 2017

El dimecres passat dia 5 de juliol es van realitzar a la Residència i Centre de Dia Pare Batllori les "Gero-olimpíades 2017" en les que s'organitzen grups i es participa a diferents activitats amb l'objectiu de potenciar les relacions amb els residents i famílies, treballar la mobilitat, els reflexos, la coordinació i la memòria d'una manera entretinguda i divertida.

Tothom va gaudir molt del matí!

Revista Tàndem.

19 de juliol de 2017

La revista Tàndem ja ha arribat a tots els centres de Grup VL - Fundació Vella Terra. Obriu-la i hi trobareu notícies, entrevistes i totes les activitats de cada centre. No te la perdis!

Dies de platja.

19 de juliol de 2017

Durant l'estiu, els usuaris del servei de Tuteles de Fundació Vella Terra van gaudir del sol i de la platja de la "Marbella" de Barcelona.

No hi ha res com banyar-se y compartir riures amb els amics!

Premi de Proposta de Millora a Campdevànol

14 de juliol de 2017

L'Alicia Riveros, gerocultora de la Residència de Campdevànol, ha estat la guanyadora del Premi a la Millor Proposta de Millora del segon trimestre d'enguany.

Felicitats!

< 1 2 3 4 5 6 >  Última