Parada muntada.

19 de setembre de 2017

Per fi! Després de tanta feinada ja està tota la paradeta muntada amb les manualitats realitzades pels usuaris de la residencia Porta. Tot fet a mà!

Celebració de la Gala.

19 de setembre de 2017

En el marc de la Festa Major del poble, els usuaris de la Residència i Centre de Dia de Campdevànol, hem gaudit d’un dels actes més populars: la tradicional Dansa, o Gala, del dilluns a la tarda.

Una vintena d’usuaris amb famílies, voluntaris i acompanyants hem tingut el privilegi de veure des de primera fila aquest ball tan bonic.

L’Ajuntament, una vegada més, ens ha reservat lloc per tal que en puguem gaudir plenament. Una de les usuàries de la Residència, l’Àngela Puigcorber, amb 98 anys, ha estat obsequiada amb un bonic ram de flors, també per part de l’Ajuntament.

Ha estat un plaer poder-hi assistir un any més! I el dimarts el centre s’obre a la tradició religiosa, i celebra la Missa de Festa Major, oberta al poble, al Centre de Dia.

Curs d'iniciació a les Sardanes.

19 de setembre de 2017

A partir del 12 d'octubre i fins al Nadal, al Centre de Dia de la Residència de Campdevànol celebrarem un curs d'iniciació a les Sardanes.

A càrrec de la Secció Sardanista del GEC, el curs és gratuït i va adreçat a usuaris, familiars i treballadors. T'hi apuntes?

Celebració de la Diada.

17 de setembre de 2017

En motiu de la diada de l’11 de setembre, des de la Residència Sant Martí hem volgut contribuir a decorar el centre amb una mostra del que Catalunya representa pels nostres usuaris.

Us mostrem alguna de les coses que hem estat elaborant i el seu bonic i artístic resultat.

Elaboració de pastissos.

17 de setembre de 2017

A la Residència Sant Martí d’Arenys de Munt tenim fama de fer bons pastissos tradicionals, aquells de tota la vida, que ens feien les àvies i que menjàvem d’una revolada. Doncs com que diuen que no és bo perdre les tradicions, els nostres usuaris, sempre que volen, es posen “mans a la massa”, i elaboren un d’aquests pastissos. Tant és si és per berenar o de postres…estan sempre molt bons i tan de bo no s’acabin mai!
 < 1 2 3 4 5 6 >  Última