8è aniversari de la Residència Pare Batllori.

1 de juny de 2011

Aquest mes es celebra el 8è aniversari de la Residència Pare Batllori de Barcelona.

Per celebrar-ho, durant aquest mes l'equip de la residència ha celebrat diverses activitats creatives, jocs i oci.

Aquesta celebració és la festa de casa, una casa oberta a tothom i, per tant, sempre hi seràs benvingut!

La revista Capital Humano premia un treball d'EADA basat en Fundació Vella Terra.

24 de maig de 2011

Capital Humano, l'única revista a nivell nacional destinada a professionals de la Gestió de RRHH, ha premiat un treball d'EADA basat en Fundació Vella Terra.

El treball, realitzat per sis alumnes d'EADA (Noelia Alonso, Gema Ciruelos, Martha Martín, Olga Redón, Sagrario Santaclara i Áurea Villar), va ser premiat per marcar una estratègia de Recursos Humans ben alineada amb la prioritat d'expansió de l'empresa. El jurat ha valorat la seva proposta de gestió des d'una prespectiva integral: direcció, organització, selecció, formació, gestió del talent, motivació, etc.

Un dia practicant l'equinoteràpia.

24 de maig de 2011

El dia 24 de maig vem poder gaudir d’una jornada d’equinoteràpia a la Residència.

L’activitat va consistir en raspatllar, passejar, tocar als cavalls i pintar les ferradures.

Aquesta és una de les activitats estimulatives per excel.lència, molt utilitzada en altres col.lectius, i que, entre d’altres, provoca millores funcionals i emocionals.

Els usuaris, i també els professionals, van quedar entusiasmats i molt satisfets i no es descarta tornar a repetir l’experiència.

Premi a la Millor Proposta de Millora.

19 de maig de 2011

Un any més, Grup VL convoca el premi a la Millor Proposta de Millora, un premi intern que implica als treballadors de l'empresa i els anima a presentar propostes que millorin el funcionament de tots els serveis del Grup.

Intercanvi generacional "Aprende amb la gent gran".

19 de maig de 2011

L’ Ajuntament de Barcelona ens va proposar iniciar el projecte intergeneracional “APRENDRE AMB LA GENT GRAN” amb l’escola de primària del barri del Poble Sec Carles I.

EL projecte consistia en que una classe de cinquè de primària visités la Residència Pare Batllori per veure com és el dia a dia de la gent gran que hi viu.

Aquest trobament ha suposat per les dues generacions un enriquiment personal ja que els alumnes han pogut conèixer de prop quina ha estat i quina és, la realitat d’una persona gran, i els usuaris a més de passar una molt bona i agradable estona, han pogut oferir les seves experiències al jovent, cosa que els ha fet sentir realitzats.

Primera  < 409 410 411 412 413 414 415 416 >