Girona, Temps de Flors.

12 de maig de 2011

El passat dia 12 de maig vem organitzar una sortida a Girona amb diferents tutelats per poder passar un dia agradable.

El punt de reunió va ser la seu de la Unitat de Tuteles, on els més autònoms van arribar sols. Tots els altres els vam anar a buscar entre les treballadores.

Un cop tots junts, un autocar ens va portar cap a Girona.

Va ser una magnífica exposició de “Girona, temps de flors” on es van decorar els carrers, carrerons, places, jardins i monuments del barri vell amb ornaments de flors.

Durant el viatge de tornada, tots vam cantar durant tot el trajecte i no vam deixar de parlar de la jornada.

Disseny d’un mural al jardí de la residència.

12 de maig de 2011

El passat 12 de maig, a la Residència Vidal Aunós es va dur a terme una activitat al jardí de la residència. Tots els residents, la terapeuta ocupacional, la treballadora social, el fisioteràpia i l’animadora van dissenyar un macro mural de pintura amb l’objectiu que els residents poguéssin pintar a l’aire lliure i gaudir d’una bona estona al pati.

El mural es va penjant a la tercera planta.

Vénen els gegants!

1 de maig de 2011

Aquest any, durant les festes de la Verge del Remei, festa major del poble d’Arenys de Munt, ens van venir a visitar a la Residència Sant Martí els gegants d’Arenys de Mar i d’Arenys de Munt que, aprofitant la trobada gegantera, van voler fer-nos partíceps de la festa popular.

Publicació del llibre "Receptes senzilles" de la Residència de Campdevànol.

23 d'abril de 2011

En motiu de Sant Jordi, la Residència de Campdevànol ha publicat el llibre "Receptes senzilles dels usuaris de la residència i centre de dia de Campdevànol".

El llibret mostra receptes que diferents usuaris recomanen als lectors.

Festa del civisme.

16 d'abril de 2011

El 16 d’abril l’Ajuntament d’Arenys de Munt va organitzar la Festa del Civisme. Aquesta té com a objectiu ensenyar de manera lúdica als nens i nenes accions cíviques i de respecte vers el medi ambient.

Els usuaris de la Residència Sant Martí van ser els encarregats d’ensenyar a reutilitzar les ampolles d’aigua i transformar-les en flors, taller que va agradar molt a la quitxalla que hi va participar.

Primera  < 404 405 406 407 408 409 410 >