Rehabilitació dins l'aigua.

3 d'agost de 2017

A la Residència Sant Martí d’Arenys de Munt continuem amb l’activitat terapèutica d’anar a la piscina, i és terapèutica no només perquè és l’únic lloc on, amb aquesta calor, s’hi està bé, sinó també perquè és un espai ideal on fer rehabilitació funcional.

Les sessions dirigides pels nostres fisioterapeutes, Marta i Bernat.

Sortida al port d'Arenys.

3 d'agost de 2017

Com ja sabeu, cada setmana, a la Residència Sant Martí, organitzem una sortida per algun lloc proper.

En aquesta ocasió hem volgut arribar-nos fins Arenys de Mar, visitar el port i fer un piscolabis en un dels xiringuitos de la platja. Hem quedat com reis!

Notícia a Amunt TV.

2 d'agost de 2017

Amunt TV va parlar de la Jornada de Degustació que vam realitzar a la Residència Sant Martí el passat 18 de juliol. Aquí tens la notícia:

Gràcies a vosaltres!

31 de juliol de 2017

Els familiars de la Carme Padrós, usuària de la Residència de Campdevànol, que fa poquet ens va deixar, ens han obsequiat amb una placa d’agraïment cap al centre, per totes les atencions rebudes.

Per nosaltres és un plaer veure recompensat el nostre treball amb les mostres de satisfacció de les famílies.

Taller ce cuina.

31 de juliol de 2017

El dimarts 25, a la Residència Les Corts, es va realitzar un taller de cuina on vam confeccionar pizzes totalment artesanes, incloent-hi la massa.

Han sortit d'allò més bones! I per acompanyar-les, res millor que un bon vi d'estiu ben fresquet.

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >  Última