Festa Lectora a Les Corts

11 de juliol de 2017

El passat divendres La Residència i Centre de Dia Les Corts, amb la col•laboració del taller ocupacional Les Corts, van celebrar la Festa Lectora. Amb tot seguit de textos, acompanyats per cantades, balls i música instrumental en directe. Van amenitzar el matí a l’hora que donaven una visió molt més amplia de la lectura i la importància d’aquesta, tant a nivell cultural com terapèutic.

Teràpia Assistida amb gossos a Sabadell

11 de juliol de 2017

A la USE de la Residència Ciutat de Sabadell hem rebut la visita de Smiling Dog (gos somrient) amb els que properament realitzarem intervencions terapèutiques assistides amb gossos. La intervenció terapèutica està dirigida a restaurar habilitats cognitives, alentir la progressió del deteriorament i millorar l'estat funcional de l'usuari, procurant la seva estabilització durant el major temps possible. Una extraordinària teràpia complementària al nostre treball diari, que fa augmentar la qualitat de vida de les persones amb trastorns neurodegeneratius, mitjançant l'aplicació de teràpies toves. Fins aviat Smiling dog…

Guanyadores del Concurs fotogràfic

4 de juliol de 2017

I per fi, us presentem a les dues guanyadores dels concursos fotogràfics que hem estat fent a la Residència i Centre de Dia el Mirador de Mataró. La gerocultora Ani González ha guanyat amb la fotografia que millor representa l'Atenció Centrada en la Persona (ACP) i la Terapeuta Ocupacional, Núria Fontanet, ha guanyat amb una fotografia que representava un dels potenciadors del Dementia Care Mapping, un instrument d'observació i valoració de la qualitat assistencial. Moltes felicitats a les dues.

Revetlla de Sant Joan

4 de juliol de 2017

Petards, decoració, coca, música...no ha faltat res per celebrar la Revetlla de Sant Joan. Una tarda on la gresca i la disbauxa no han faltat a Can Boada!

Centenari a Pare Batllori

4 de juliol de 2017

Avui la senyora María García Chueca ha fet 100 anys.Per celebrar -ho ha vingut la seva família i també ens ha acompanyat en l’acte la Sra. Rosa Passols (Tècnica de la Direcció General de Famílies), el Sr. Jorge González (responsable de Participació Gent Gran Sants Montjuïc).

La Sra. María ha rebut la medalla centenària per part de la Generalitat, la Sra. Rosa Passols li va llegir una emotiva carta on es reconeixen els valors i la importància de les persones grans que tenen en aquesta ciutat. Per part de l’Ajuntament, ha rebut un preciós ram i una placa centenària on es reconeixen els 100 anys de la Maria.

Per acabar l’acte la María ha bufat les espelmes i li hem cantat entre tots.

MOLTES FELICITATS MARIA!!!

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >  Última