Plantem flors a Campdevànol

13 de juliol de 2017

Algunes usuàries de la Residència i Centre de Dia de Campdevànol són unes expertes plantant i tenint cura de les flors. Així ens ho han demostrat en el taller de jardinería.

Sortides a la piscina

13 de juliol de 2017

Amb el bon temps, ve de gust refrescar-se una mica. Per això, cada divendres, en el marc de les trobades entre els usuaris de Mas Vella Terra (Gurb) i de la Residencia i Centre de Dia de Campdevànol, sortim fins a la piscina del poble a passar una bona estona.

Mou-te!

13 de juliol de 2017

El dimecres 12 de Juliol, a la Residència i Centre de dia Pare Batllori s’hi ha realitzat l’activitat "mou-te", en la que hi han participat residents i familiars.

Hem treballat la coordinació, el balanç muscular i el balanç articular, amb música molt animada de fons. Vam passar un matí molt divertit!

Nou racó infantil a Campdevànol

12 de juliol de 2017

A la Residència i Centre de Dia de Campdevànol hem encetat un nou racó infantil, per tal que quan els néts vinguin a visitar els seus avis, pugjuin gaudir del seu propi espai.

Tot un toc de color per al centre!

Revetlla de Sant Joan a Laia

11 de juliol de 2017

El passat divendres 23 de juny, vam celebrar la Revetlla de Sant Joan al pati de la Residència Laia. Petards, coca, cava i una gran festa!
 < 1 2 3 4 5 6 7 8 >  Última