Taller de costura.

25 d'agost de 2017

Les usuàries de la Residència Porta treballen sense descans al taller de costura! Ho volen tenir tot preparat per per vendre-ho a la paradeta que es muntarà durant el mes de setembre en motiu de la setmana de l’Alzheimer.

Xapa i puntura!

25 d'agost de 2017

A la Residència Porta fem xapa i pintura. Estem ben distrets!

Refresc a la sombra.

25 d'agost de 2017

Per a combatre aquesta calor, les usuàries de la Residència Porta tenen el millor dels remeis: Una beguda refrescant tot prenent la fresca!

Per molts anys, Francisco!

16 d'agost de 2017

Avui el Sr. Francisco Picado, de la Residència de Campdevànol, fa 90 anys. La seva família, en Joan Manso, alcalde de Campdevànol i Dolors Costa, regidora de l’Ajuntament, han vingut a felicitar-lo i entregar-li un bonic ram de flors. Moltes felicitats!

Jocs de taula.

3 d'agost de 2017

A la Residència Sant Martí d’Arenys de Munt disposem d'espais de jocs on presentem diverses ofertes per tal que tothom trobi el que necessita segons les seves motivacions i capacitats cognitives.

Aquest tipus d’espai és dirigit de manera indirecta pels tècnics, però cada usuari autogestiona el joc que tria, segons els estímuls que necessita.

< 1 2 3 4 5 6 7 8 >  Última