Taller culinari a Campdevànol

13 de juliol de 2017

Aquesta setmana a la Residència i Centre de Dia de Campdevànol hem fet el taller culinari trimestral. Amb la calor que fa, el que ve de gust és unes bones broixetes de fruita, amb una mica de xocolata!

Records entre nens i usuaris de Campdevànol

13 de juliol de 2017

Fruit dels intercanvis intergeneracionals entre la Residència i Centre de Dia de Campdevànol i els nens i nenes de l'Escola Pirineu, n'ha sortit un álbum de treballs que és tot un record per nosaltres. Gràcies a tots els nens i professors pel detall!

Visita dels alumnmes de l'Acadèmia Sweet Learning

13 de juliol de 2017

A Can Boada hem compartit el matí amb els nois i noies de Sweet Learning. Han fet una forat a la seva agenda d’activitats d’estiu per venir a participar amb nosaltres en un bingo intergeneracional. Ha estat un matí diferent i molt divertit !

Visita a la Fira d'Argentona

13 de juliol de 2017

La Fira Internacional de Ceràmica d’Argentona ha engegat la seva tercera edició com a Fira Argillà i no ens ho hem volgut perdre. Avui, un grupet de la Residència Sant Martí, hem visitat la Plaça de l'Església del municipi, on s'ha ubicat l'espai reservat a la localitat italiana de Faenza, que és la ciutat convidada d'enguany. En total, la fira compta amb la participació de ceramistes procedents de 12 països i tres continents: a banda d’Itàlia, també han vingut professionals de Portugal, França, Regne Unit, República Txeca, Polònia, Perú, Argentina, Armènia i Marroc.

A més hem pogut veure el càntir de l’any, una peça de l’arquitecte i dissenyador Quim Larrea, inspirada en l’arquitecte Josep Puig i Cadafalch.

Viatgem per la ruta de les espècies

13 de juliol de 2017

A la Residència i Centre de Dia Ciutat de Sabadell, les sessions de reminiscència d’aquesta setmana les hem dedicat a la ruta de les espècies. Hem viatjat per diferents zones geogràfiques d'arreu del món i de cadascuna d'elles hem portat les espècies que hem utilitzat per evocar a través dels seus diferents olors, els més variats records (menjars, remeis casolans, propietats medicinals….) Haver treballat la discriminació olfactiva ha estat de gran ajuda per estimular la nostra memòria i emocions, a través del sistema límbic, tot un plaer pels sentits!
 < 1 2 3 4 5 6 7 >  Última