Festa de la Diada de Catalunya

14 de setembre de 2017

A Pare Batllori, per celebrar la Diada De Catalunya, hem gaudit de l’actuació del grup musical “Solistes Cantaires”.

Al finalitzar l’esplèndida actuació hem berenat tots junts pa amb botifarra catalana.

Sortida a la piscina.

8 de setembre de 2017

Última sortida de la temporada a la piscina dels usuaris de la Residència i el Centre de Dia de Campdevànol i els de Mas Vella Terra, de Gurb.

Un bon passeig, acompanyat d’un bon dia i una bona estona junts! A partir d’ara farem altres activitats conjuntament, i ampliarem les trobades, fent-ne dues a la setmana.

La corda o l’anella?

31 d'agost de 2017

A la Residència Pare Batllori, cada usuari tenia que recordar quin element tenia que agafar per tal que la gossa Lur, de GrupoLur, obtingués un premi saltant a la comba, o bé passant per l’anella! Va ser molt divertit veure com ho feia. I per acabar la sessió li vam donar molt afecte!

Piscina a la terrassa.

28 d'agost de 2017

Els usuaris de la Residència Porta s'ho passen d'allò més bé amb la piscineta que s'ha montat a la terrassa. Aprofitem també per a moure el cos amb jocs psicomotrius!

Passeig per les Festes de Sants.

25 d'agost de 2017

Diferents usuaris de la Residència Les Corts vam gaudir molt dels carrers guarnits i vam acabar amb un vermut refrescant, recordant festes i balls d’altres temps.

< 1 2 3 4 5 6 7 >  Última