VALORS

Fundació Vella Terra és la suma de l’esforç de totes i cadascuna de les persones que la componen.

El valor fonamental és el Respecte. Respecte a les persones i a les seves diferències, a la feina ben feta, a la competència i al client.

Humilitat és la que fa possible la feina en xarxa. Humilitat entesa com a capacitat per aprendre, escoltar els altres i deixar-se ajudar.

Professionalitat és fer la feina i sentir-se orgullós/a del que es fa, optimitzant els recursos i mostrant la màxima implicació en el projecte de l’organització.

Innovació com a conseqüència de l’acceptació del canvi mitjançant la creativitat i la iniciativa dirigida a la millora contínua.

Personalització. Cada persona és única per a nosaltres. Per tant, requereix una atenció individualitzada que compleixi amb les seves necessitats i expectatives.

Et convidem a veure el nostre còdi ètic. Aquí podràs conèixer més a fons la nostra filosofia com a empresa.

Obra guanyadora del concurs de valors 2010 del Grup VL en la
categoria de “professionalitat” · Autora: Claudia Loredana Andone,